هتل ایسیس چارم بیچ
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل ایسیس چارم بیچ یک هتل 4 ستاره واقع در Akyarlar و 16 کیلومتری شهر بدروم می باشد. این هتل دارای استخر در فضای باز و مرکز آبگرم است و همچنین دارای سونا و مرکز تناسب اندام است و مهمانان می توانند از نوشیدنی در کافه بار لذت ببرند. پارکینگ خصوصی رایگان نیز در هتل موجود است.

هر اتاق در این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت می باشد. بعضی از اتاق ها دارای بالکن هستند. لوازم جانبی مانند حوله حمام، دمپایی و لوازم آرایش و بهداشتی رایگان موجود است. هتل ایسیس چارم بیچ اینترنت وای فای رایگان را در دسترس مهمانان قرار داده است.

بخش پذیرش 24 ساعته و آرایشگاه در هتل موجود است.

این هتل دارای یک ساحل خصوصی و کرایه ماشین در دسترس است. می توانید در هتل ایسیس چارم بیچ، تنیس روی میز و بیلیارد بازی کنید. دیدیم در 46 کیلومتری ساحل چارم است، در حالیکه شهر کاس در 8 کیلومتری هتل قرار دارد. فرودگاه بیدروم-ایمسیک 40 کیلومتر تا هتل فاصله دارد.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل ایسیس چارم بیچ را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.


 





:: برچسب‌ها: هتل ایسیس چارم بیچ ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: